Pogosto zastavljena vprašanja
Kdaj bom prejel naročilo?
Predviden čas dostave je naveden na strani Stroški in roki dostave. Čas dostave je potreben za preverjanje plačila zapadlega zneska, pripravo naročila in samo dostavo. Na dan oddaje naročila in na dan dostave bo kupec od kurirske službe prejel SMS/e-poštno sporočilo o dostavi paketa.
Ali bom po opravljenem nakupu prejel e-pošto s potrditvijo naročila?
Da, po pravilno oddanem naročilu kupec prejme potrditveno e-pošto. Naslov elektronskega sporočila - "Potrditev naročila št...".
Če ne prejmete e-pošte, preverite mapo z vsiljeno pošto na svojem poštnem strežniku. Če nimate nobenega sporočila, nas kontaktirajte. Sporočilo bomo poslali ponovno.
Kje najdem številko svojega naročila?
Številka naročila je vključena v naslov in vsebino elektronskega sporočila o potrditvi oddaje naročila "Potrditev naročila št. ...".
Kdaj bom prejel račun za svoj nakup?Po opravljenem plačilu bo na e-poštni naslov, naveden ob naročilu, poslan račun. Za vse naročeno blago v spletni trgovini Crocs.si se izdajo računi z DDV. Če računa niste prejeli po elektronski pošti, preverite, ali se je sporočilo shranilo v mapo NEŽELJENA POŠTA. Če računa ni, se obrnite na službo za
pomoč uporabnikom po elektronski pošti.
Kako bom plačal naročilo po izbiri načina plačila - Plačilo po povzetju?
Če ste izbrali način plačila - Plačilo ob povzetju, se naročilo plača neposredno pri kurirju.
Kako lahko vrnem blago?Postopek vračila blaga je naveden na spletni strani –
vračilo blaga.
Kako bom dobil svoj denar nazaj?Postopek vračila plačila je naveden na spletni strani –
vračilo blaga.
Koliko časa traja, da prejmem vračilo denarja za vrnjen izdelek?
Vračilo bo izvedeno v roku 14 delovnih dni od datuma prejema paketa. Dolgovani znesek bo nakazan na vaš račun v 14 delovnih dneh.
Ali je možna zamenjava vrnjenega artikla?
Na žalost blaga ni mogoče neposredno zamenjati. Če želite kupljeni izdelek zamenjati z drugim, ga boste morali vrniti v skladu s postopkom vračila, nato pa za izbrani izdelek oddati novo naročilo in ponovno plačati naročeno blago.
Kaj naj storim, če prejeti izdelki ne ustrezajo mojemu naročilu?