Priporočeni izdelki

Pogoji uporabe

 

1. Kontaktni podatki ponudnika spletne trgovine

Sedež podjetja - lastnik trgovine
INTERSOCKS d.o.o.
Reška cesta 29
1330 Kočevje
Upravna enota: Kočevje
Davčna številka SI: 88400450
Matična številka: 5613647000
Registrski organ: Okrožno sodišče Ljubljana


2. POGOJI NAKUPA

Na spletni strani so objavljene maloprodajne cene. Spletna trgovina je na voljo vsem uporabnikom. Možnosti plačila za maloprodajne kupce:
• plačilo s kartico: kupec izvede spletno plačilo ob spletnem nakupu
• po povzetju: kupec blago plača dostavni službi ob prevzemu

Zaradi narave poslovanja preko svetovnega spleta se ponudba spletne trgovine ažurira in spreminja pogosto in hitro.
V spletni trgovini imamo poleg redne ponudbe izdelkov tudi outlet ponudbo (zaloge izdelkov iz preteklih sezon, ki so zato znižani).

 

V spletni trgovini imamo poleg redne ponudbe izdelkov tudi outlet ponudbo, tj. zaloge izdelkov iz preteklih sezon, ki so zato znižani (»outlet izdelki«).

 

V trgovini Crocs si pridružujemo pravico, da v primeru, da naročeno blago ni na zalogi, odstopimo od dobave blaga. V tem primeru se že vplačani znesek stranki v celoti vrne oz. ima stranka možnost naročilo spremeniti v skladu s stočko 9. pogojev poslovanja.

 

Prodajne cene so v spletni trgovini označene z redno ceno, ki je sestavljena iz cene za enoto blaga skupaj z davkom in vsemi morebitnimi drugimi dajatvami. Prodajna cena je enaka ceni za enoto blaga (en tovrstni izdelek).

 

 

Če je cena izdelka znižana, je  prejšnja prodajna cena v spletni trgovini prečrtana, poleg nje pa sta prikazana odstotek znižanja ter nova prodajna cena, ki ni prečrtana. Prodajne cene so naše maloprodajne cene, ki jih sam oblikuje ponudnik. Znižana cena velja ob nakupu ustrezno označenih izdelkov.

 

 

3. POGOJI POSLOVANJA

 

Splošni pogoji spletne trgovine so sestavljeni v skladu z Zakonom o varstvu potrošnikov (Uradni list RS, št. 130/22, »ZVPot-1«), z Zakonom o elektronskem poslovanju na trgu (Uradni list RS, št. 96/09 – uradno prečiščeno besedilo, 19/15, 189/21 – ZDU-1M, 18/23 – ZDU-1O in 30/24 – ZIUETDS »ZEPT«) ter na podlagi priporočil GZS in mednarodnih kodeksov za e-poslovanje.

 

S spletno trgovino Crocs (v nadaljevanju »spletna trgovina« ) upravlja podjetje INTERSOCKS d.o.o., ponudnik storitev e-poslovanja (v nadaljevanju »ponudnik«). Ob registraciji v spletno trgovino, uporabnik pridobi geslo ter vnese poštni naslov. E-poštni naslov in geslo uporabnika nedvoumno določata in povezujeta z ostalimi vnesenimi podatki.
Z registracijo uporabnik pridobi pravico do nakupa.

 

Splošni pogoji poslovanja urejajo delovanje spletne trgovine, pravice kupca ter poslovni odnos med ponudnikom in kupcem.

 

 

 

4. OPIS TEHNIČNIH KORAKOV ZA NAKUP OZ. DO SKLENITVE POGODBE

V nadaljevanju podajamo opis tehničnih korakov za nakup v spletni trgovini do sklenitve pogodbe.

1. Izbiranje izdelkov v e-košarico (kupec lahko sproti popravlja količine ter dodaja in odvzema izdelke)
2. Prehod v nakupni del (kupec vnese želeni naslov in način plačila)
3. Zadnji korak nakupnega dela – potrdilo naročila

• kupec preveri vse podatke, vpiše morebitne kode za popust
• če je zadovoljen, dokončno potrdi naročilo z gumbom Potrdite nakup z obveznostjo plačila
• če ni zadovoljen, se lahko vrne po celotnem postopku nakupa z gumbi ’’nazaj’’ in spremeni kateri koli element svojega naročila
• kupec vidi celoten povzetek svojega naročila, vključno z izbranim naslovom, rokom dostave, zneski, načinom plačila


Kupec tak povzetek svojega nakupa prejme po pregledu in potrditvi naročila tudi na e-poštni naslov, s katerim se je registriral v spletno trgovino. V povzetku naročila je tudi povezava na celotne Pogoje poslovanja. Na tak način so kupcu vedno dostopni vsebine njegovega naročila in pogodbena določila (Pogoji poslovanja), ki si jih lahko tudi shrani in reproducira.

 

5. CENE

 

Vse cene so izražene v evrih (EUR) in vključujejo davek na dodano vrednost. Kupec mora za naročeno blago plačati veljavno ceno v trenutku, ko kupec odda naročilo.

 

Znižanje cene velja za nakupe fizičnih oseb ter pravnih oseb v manjših količinah. Za večje nakupe pravnih oseb vam bomo pripravili prilagojeno ponudbo, v kolikor nas glede tega predhodno kontaktirate  na crocs.trgovina@intersocks.com.

 

Ponudnik si pridržuje pravico do spremembe cen.

V primeru, da se cena artikla spremeni med obdelavo naročila, bo ponudnik kupcu omogočil odstop od prodajne pogodbe, hkrati pa lahko ponudnik kupcu ponudi rešitev, ki bo sprejemljiva za ponudnika in za kupca.

 

 

6. PLAČILO

Spletna trgovina Crocs vam omogoča elektronsko plačevanje s karticami preko spleta ali pa po povzetju, ko vam dostavijo pošiljko.

Plačilo je mogoče samo v enkratnem znesku. Ponudnik izda račun na trajnem mediju, z razčlenjenimi stroški. Račun za svoj nakup kupec prejmet v paketu z naročenim izdelkom.

 

7. DOSTAVA

 

Naročila prejeta v petek po 12. uri, ob sobotah, nedeljah ter med dela prostimi dnevi bodo obravnavana kot naročila, ki so prejeta v naslednjem delovnem dnevu.

O predvidenem roku dostave vas bomo sproti obveščali po e-pošti (naročilo potrjeno, naročilo zaključeno in poslano), tako boste s tem seznanjeni s statusom svojega naročila.

Dostava naročenih izdelkov poteka od ponedeljka do petka, razen med dela prostimi dnevi.

Stroški dostave za kupca:

VREDNOST KOŠARICE

CENA ZA DOSTAVO

0 - 39,99 €

3,90 € (po povzetju: 4,90 €)

nad 40 € 

0,00 €

 

Ponudnik si bo prizadeval, da vam bo naročilo dostavljeno v predvidenih rokih, vendar ne odgovarja za zamudo pri dostavi, nastalo zaradi okoliščin na strani dostavljavca.

 

 

8. PRAVICA DO ODSTOPA OD NAKUPA, VRAČILO BLAGA

 

Kupec, ki je potrošnik ima pravico, da v štirinajstih dneh od dostave blaga ponudniku sporoči, da odstopa od prodajne pogodbe, ne da bi pri tem moral navesti razlog za svojo odločitev. O nameravanem vračilu mora kupec pisno obvestiti ponudnika najkasneje v 14 dneh od prejetja blaga preko e-pošte: info@crocs.si ali preko običajne pošte na naslov INTERSOCKS d.o.o., Reška cesta 29, 1330 Kočevje. Če kupec ponudniku vrne  blago v roku za odstop od pogodbe (to je 14 dni od dostave blaga) to šteje za sporočilo o odstopu od pogodbe. Kupec mora blago nepoškodovano in v nespremenjeni količini, v originalni embalaži (izključno kot paketno pošiljko) odposlati najkasneje v 14 dneh po sporočilu o odstopu razen, če je blago uničeno, izgubljeno ali se je njegova količina zmanjšala, ne da bi bil za to kriv kupec. Vračilu blaga mora biti priložena kopija računa z izpolnjenim zahtevkom, ki ga kupec prejme v pošiljki z dostavljenim blagom ali si ga natisne tukaj. Stroški vračila blaga bremenijo kupca. Ponudnik vrne že plačano kupnino kupcu takoj, ko je to mogoče, najkasneje pa v roku 14 dni po prejemu sporočila o odstopu od pogodbe, vendar pa lahko ponudnik zadrži vračilo že plačane kupnine do prevzema vrnjenega blaga ali dokler mu ni predloženo dokazilo, da je bilo blago poslano nazaj.

Kupec lahko namesto vračila denarja izbere tudi drug artikel v spletni trgovini, torej zamenja prvotni nakup – z enakim ali povsem drugačnim izdelkom oz. drugačnimi izdelki  iz nabora trenutnih zalog v spletni trgovini. Pri zamenjavi je najlažje, če kupec izbere artikle v vrednosti vrnjenega izdelka. V nasprotnem primeru ponudnik uredi vse potrebno za doplačilo s strani kupca ali vračilo razlike v ceni kupcu. Če želite zamenjavo pri vračilu napačnega nakupa izpolnite ta obrazec.

Vrniti je mogoče samo blago, ki ob vrnitvi izpolnjuje spodnje kriterije:

1. Blago ima vse originalne etikete

2. Blago ni bilo nošeno in ni poškodovano ter je v enaki obliki kot je bilo kupljeno

3. Nima dodatnih vonjav, ki niso bile prisotne ob nakupu

Vse blago ponudnika je take narave in dimenzij, da ga je možno vrniti po pošti – stroške določajo ponudniki poštnih storitev in ponudniki dostave paketov.

 


9. VAROVANJE PODATKOV

 

Ponudnik se zavezuje k varovanju vseh osebnih podatkov. Kupec lahko podrobne informacije o obdelavi svojih osebnih podatkov najde v Politiki zasebnosti, ki je dostopna [tukaj].

Ponudnik uporablja ustrezna tehnološka in organizacijska sredstva za zaščito prenosa in shranjevanja osebnih podatkov.

 


10. PRITOŽBE IN SPORI

 

Ponudnik spoštuje veljavno zakonodajo o varstvu potrošnikov. Pritožbe se rešujejo v skladu z zakonom o varstvu potrošnikov.

Za obravnavanje pritožb smo vedno na voljo na tel. št. 02/537 14 53 ali na elektronskem naslovu crocs.trgovina@intersocks.com.

Ponudnik si prizadeva za sporazumno reševanje morebitnih sporov.

V kolikor spora ne bo mogoče rešiti na ta način, bo za reševanje spora pristojno stvarno pristojno sodišče v Ljubljani, Slovenija. Ne glede na prej navedeno ima kupec, ki je potrošnik, pravico sprožiti spor tudi v kraju svojega prebivališča.

Skladno z zakonskimi določbami ponudnik ne daje vnaprejšnjega soglasja za uporabo kateregakoli izvajalca za izvensodno reševanje potrošniških sporov kot pristojnega za reševanje potrošniškega spora, ki bi ga potrošnik lahko sprožil v skladu z Zakonom o izvensodnem reševanju potrošniških sporov. Podatke o alternativnem reševanju potrošniških sporov in o izvajalcih najdete na naslednji povezavi: https://ec.europa.eu/consumers/odr/main/?event=main.trader.register

Te splošne pogoje ter vse spore, ki izhajajo iz teh splošnih pogojev ali so z njimi povezani, ureja zakonodaja Republike Slovenije.

 


11. STVARNA NAPAKA

Ponudnik spoštuje vsa zakonska določila in dobre poslovne prakse v primeru stvarne napake na kupljenem blagu.


12. DRUGI POGOJI

 

Ponudnik si po najboljših močeh prizadeva za zagotavljanje ažurnosti podatkov, vendar ne odgovarja za morebitne napake ali netočnosti glede vsebine spletne trgovine.

Za kakršna koli vprašanja o nakupovanju v naši spletni trgovini smo vam na voljo na e-poštnem naslovu crocs.trgovina@intersocks.com, kjer vam bomo pomagali z čimprejšnjim odgovorom.

Enostavna vračila Ste si premislili? Ni problema, vračilo blaga je preprosto.
Garancija vračila denarja v 30 dneh Za izdelke Crocs velja 90-dnevna garancija.
100% varna transakcija 100 % varna transakcija z uporabo šifrirane povezave SSL.